"Goa Gummor" o "Goa Vänner"

Ja "Goa" är de gummorna och vännerna jag träffat i helgen.
Städa innan de kom var onödigt arbete,  i dag har jag varit inne och städat efter deras besök.

En fantastikst rolig lördag blev det med massor av skratt och roliga kommentarer.
En del sydde mycket  en del mindre och någon sydde inte alls. Men otroligt roligt hade vi.



De flesta testade  att sy bargello eller att frihandsquilta och några passade på att testa symaskinerna.
Här är två bilder på valet av tyg till Bargello löpare.



Nästa träff tillsammans är inbokad och det blir en syhelg i Lanna.

Nu ska jag sätta mig i soffan och sticka några varv och ladda inför veckans arbete och syhelgen i Björkvik nästa helg.

Ha en skön söndag!
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Ni ser ut att ha jättekul. Hoppas du sover gott och varmt på ditt nya, fina underlag i helgen.

2010-10-14 @ 21:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0