Förberedelser.

Efter att ha jobbat intensivt med pressarfötterna de sista veckorna bestämde jag mig för att börja med förberedelserna till höstens aktiviteter i butiken.
I höst är det extra roligt att starta för alla aktiviteterna är fulltecknade, givetvis går det bra att sätta upp sig på kölistan.
Mina månadsgrupper startar om 14 dagar och Margo väskan står på schemat. Jag ville göra något maskinbroderi på min väska och använda mina nya trådar som jag beställde på Formex mässan förra veckan.
Jag valde ett broderi från Pfaffkollektionen nr 430
I morgon tar jag min vaktmästare med mig och åker till Växjö på återförsäljar träff med Husqvarna/Pfaff .
Jag har laddat kameran så jag får med mig lite inspiration hem och hoppas att jag får klappa på den här skönhetet  Creative Sensation .
Förälskad är jag sedan länge i alla sömmar och finesser som finns på maskinen.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0