Det här är vad jag pysslar med om dagarna.

Ja inte  är det särskilt jobbigt, men det kommer att ta tid.



Jag virkar mig en kofta på min på min "Designer Diamond de luxe"



Broderierna kommer från Husqvarnas nya kollektion "Crochet Creation 234".
Min dotter väntar med spänning på om den ska passa henne eller mig, men jag har bestämt att den ska passa mig;o)
Jag använder den underbara "King Tut" tråden när jag broderar och inga tråd brott blir det:o))

I början av veckan fick jag ett paket på posten det kom från en utlottning hos Annas Hantverk och jag längtar efter att börja sticka i garnet.
Tack Anna för den fina vinsten.



/Ingrid



Kommentarer
Postat av: Ingbritt

Fantastiskt

2011-05-12 @ 21:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0