Semestersömnad

I dag har det varit full aktivitet på gården. Linus har börjat med att städa i en av hästboxarna i stallet, han ska måla ochj göra fint till alla gamla mopeder och traktorer. Att jag har en motorintreserad familj har nog ingen missat och idag har jag sytt ett kuddfodral till Linus.
På måndag är jag tillbaka i butiken igen efter en veckas ledigt och det har varit skönt att ladda batterierna.
Just nu är jag i full gång med att planera inför hösten och det är "Quiltrallyt" som står överst på min planeringslista.
Gå gärna in på Facebook och gilla min butik så ni kan ta del av erbjudande och vad som händer i butiken.
Nu ska jag sätta mig i min favorit fåtölj och sticka på min Radiance Shawl, för nytt garn inhandlat på Yll o Tyll i torsdags väntar på att bli en tröja.
Ha en skön kväll.
/Ingrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0