Vardag igen.

I morgon är det vardag igen, familjen reducerad till 3 och det känns vemodigt.
Helgen har varit en familje helg med Linköping och Norrköpings besök. Det blev både shopping och bio besök.

Min sylust är väl inte på topp precis men som min son sa i dag när jag talade om mitt vemod för honom: Det går snart över mamma:o)
På hemvägen körde vi över Söderköping och lite shopping blev det där också.



Det är tänkt att Overlockmaskinerna ska få arbeta i de här härliga tygerna i morgon om sylusten infinner sig förstås.
Ingen har varit hemma och eldat i helgen så nu blir det att krypa in under en myskvilt och plocka fram en stickning.
/ Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Nog känns det lite vemodigt ibland... Finfina tyger - uggletyget har jag också och tycker att det är så gulligt. Har länge tänkt sy nattlinnen...

2011-01-09 @ 20:09:16
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0