Laddat med min utmaning.

I början av sommaren fick några vänner de här rullarna som utmaning.
Nu är min topp färdig och jag har laddat kviltramen.
Denna gången ska jag testa något nytt, jag har laddat med fleece som baksida.
Jag hoppas att det fungerar.
Nu väntar jag på att tråden ska komma hem och att konfirmationen i huset är över. En tur till Skåne måste jag också hinna med, men jag kan ju  klappa på den när jag går förbi.
Annars är det mest förberedelser inför hösten, och jag ser fram emot alla nya maskiner som är på gång.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Åh vad det ser läckert ut! Min är ju en färdig topp men det lär dröja ett tag innan jag sätter quiltnålen i den.



Kram

2011-08-08 @ 18:13:35
URL: http://anettemcl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0