Tvillingsystrar.

Mina "tvillingsystrar" är klara och i påsk ska det få komma till sina nya ägare.



Denna gången har jag andvänt ullvadd för första gången och det ska bli spännande och se hur dert värmer en kall sommarkväll i  deras "folkholk". Jag brukar slarva med att sätta etikett på baksidan om vem som gjort kvilten  men jag var bara tvungen att testa min nya symaskin "Designer Diamond de luxe" och jag tycker att texten passar.



Annars har jag fullt upp med att förbereda för helgens aktiviteter med  fulltecknade kurser ska här maskin broderas både lördag och söndag. Det ska bli så roligt och det är mycket som vi ska hinna med att prova på.

Känns helt ok att vara ledig imorgon då blir det en tur till Norrköping för utvecklingssamtal med sonen och se hur han sköter sig.

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Toppenfint!

2011-04-14 @ 19:36:45
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Anonym

Ser skönt ut och är jättesnyggt!

2011-04-15 @ 06:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0