Quiltningen

Närbilder på quiltningen som jag inte är helt nöjd med. Men det var väl meningen att det skulle bli en "strul Quilt" för vem har inte en massa saker i gömmorna som man inte är nöjd med eller ligger halvfärdiga för att man av någon anledning tröttnat på dem.





I dag känns det som fredag för detta är min första vecka med 4 dagars öppet och det känns skönt.
Jag bara känner hur bra det kommer att bli, med tid att ladda batterierna så att jag kan ge mina kunder ännu mer. Huvudet är fullt av idéer på allt jag vill göra.

Ha en bra dag.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anna i Sandviken

De bästa kviltarna är de som är färdiga, eller hur? Och kviltningen är alldeles bra som den är tycker jag.

2010-09-02 @ 12:15:15
URL: http://sy.lugnagatan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0