Laddar till Björkvik.

Nästa gång jag åker till Björkvik på syhelg kommer jag nog att sova varmt och skönt. Jag har "mackat" mitt blivande liggunderlag och ska quilta i dag om jag får tid över;o)
Jag har isolerande vadd och fleece på baksidan så jag tror att det ska värma den kalla luften som blir i luftmadrassen. Min 820 i butiken ska få göra quiltningen och givetvis med BSR inkopplat.



Det är många hemlisar på gång i butiken just nu, jag har lovat att inte visa dem ännu.
Ett projekt är till Kvilthäxorna och det får inte visas förrän vi haft vår julträff , men det andra jag håller på med lovar jag  att visa i slutet av nästa vecka.

så nu skuttar jag ut till mina maskiner och sätter i gång.

Ha en fantastisk dag för det tänker jag ha.
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anette L

Åh vad bra det blev med de mörka mellanremsorna! Vilken dag som helst ska jag sy min madrass också... ;o)

2010-09-07 @ 17:27:39
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ingbritt K

Så fin den blev. De lila remsorna var så perfekta att man undrar om någon annan färg skulle ha passat. Men som tur är behöver du inte fundera på det.

2010-09-07 @ 19:12:59
Postat av: Birgitta i Arboga

Vilöket vackert liggunderlag.

2010-09-08 @ 07:42:17
URL: http://giggi.zoomin.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0