Syträff.

I onsdags var det syträff i butiken  och med den här gruppen var det sista gången för säsongen.

Vi sydde päronväskor och det var djup konsentration under frihandskviltningen.



Så här blev Åsas.



I går var det en ledig dag och då gjorde jag det här.



Mina pojkar har varit ute en tur och köpt mig en veteran moped, det var många år sedan jag körde  moped och det var riktigt kul.
Veteran mopeder är en stor hobby för en del i familjen, och det passar mig bra så jag får mycket tid för min hobby.

I dag är det en dag i butiken igen, jag hoppas på lite turister för i onsdags öppnade man Astrid Lindgrens värld för säsongen.
Det är så roligt under turistsäsongen för man träffar quiltare från olika delar av landet och andra länder också förstås.

/Ingrid



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0