Stekta ägg på spenatbädd



Det här är påskpresenter som jag broderat som glasunderlägg och grytunderlägg.
Broderierna kommer från Linnea.

Glasunderläggen är levererade till Nicklas på Redanova , dataföretaget ovanför min butik.
4st  till ligger på tork till Kjell som också är en av killarna som hjälper mig med datorproblem så fort jag kallar.

Grytunderlägget är en present till en hemlig mottagare.

I dag är det förberedelser inför kvällens Quiltaktivitet ,det kommer att bli många fantastiska erbjudande och man kommer att kunna sy ett projekt .

Allt utan kostnad förstås.

Nu till förberedelser och mera påskpresenter.


Kommentarer
Postat av: Monica Löfstedt

Riktigt läckert!

2010-03-31 @ 11:22:17
Postat av: Anonym

Tänk om jag kunnat vara en liten fluga på Åsa´s axel ikväll. :-)



Jag är MYCKET intresserad av att se ditt evighetsbroderi med... Har hört talas om detta.

Ha en bra kväll.

KRAM

hannis ( med värk idag)

2010-03-31 @ 11:27:03
Postat av: Isa

Gulliga ägg!

2010-03-31 @ 13:25:18
URL: http://lillabelldesign.blogspot.com
Postat av: Rose-Marie Hazard

Jättefina

Kram Rose-Marie

2010-03-31 @ 15:09:11
Postat av: Linnéa Fredrikson

Å så kul att se äggen uppsydda. Grabbarna kommer nog bli glada över äggen. Jag sitter och stygnsätter quiltmönster som ni skall få till tallriksunderläggen ni syr ...förhoppningsvis kan ni få det ikväll innan ni syr på lukkekanterna. Lycka till med sömnaden och quiltaktiviteten...synd att det är så långt till dig. Kram Linnea

2010-03-31 @ 15:40:27
URL: http://www.linneaartline.com
Postat av: Conny

Wauww hvor er de bare flotte.

2010-03-31 @ 15:51:00
Postat av: Lena i O-hamn

Av någon anledning så räcker inte min tid till. I morgon myndighetsdag för yngsta barnbarnet. Fredag Öland. Tror att du får en kanonkväll i affären. Lycka till. Vi ses. Kram

2010-03-31 @ 19:01:54
Postat av: Anette L

Härligt!!! Vad glad man blir :o)

2010-03-31 @ 19:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0