Hemma igen

Hemma igen och som vanligt blev det en intensiv helg när vi är i väg.

Men vi har hunnit med att träffa de flesta av våra nära och kära.

Syskon och föräldrar men inte några vänner, det finns liksom aldrig tid till det.

Jag har fått köpt min korv, rökt stekt fläsk och lax till påsk.Sådant som jag inte kan hitta här ,jo hitta kan jag men inte från de leverantörerna som jag vill ha.

Något besök på Symässan blev det inte, helgen var för kort tyvärr.

Ja som ni förstår så var det  inte jag som tog hem lotto vinsten den gick ju till en Skåning och jag är ju en Smålänning som bara har en annorlunda dialekt.

Nu ska jag sätta mig med söndagens höjdpunkt ,veckobrev från min systerson och hans fru som bor och jobbar i Kambodja.

Veckan som kommer är en kort vecka men full av aktiviteter, och det gillar jag när det är full fart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0