Ett roligt evighetsarbete

Jag har lyckats med det igen, att starta ett evighetsarbete ,jag tror det kommer att ta ca 14 arbetsdagar att brodera ut tyget som jag behöver.Men jag ska inte ge mig det ska bli en jacka av tyget.




Broderierna kommer från PFAFF Floral Fabricart nr 434.

Nu är det vår och idag fick mina tuppar med familj flytta ut i skylten.


En av kycklingarna hoppade genast in i en av nessecärena som
ANETTE L  sytt och lånat ut till mig.

Nu är det dax at ladda nästa maskin vad som händer där fån ni kika på lite senare.

Ha en bra dag.

//Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anette L

Åh vilken jacka det kommer att bli! Alldeles säkert värt allt jobb! Och vilka söta kycklingar och klart tupparna ska vara i fönstret - det är ju påsk!

Kram

Anette

2010-03-29 @ 21:09:11
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ingbritt K

Vad spännande att sy en jacka. Ser fram mot att se den. Skyltfönstret är inbjudande. Kanske borde man resa till Vimmerby. Kul att du har börjat blogga.

Kram Ingbritt

2010-03-29 @ 22:13:13
Postat av: Kikki

Vilken underbar jacka det kommer att bli och vad gulligt du har i ditt skyltfönster. Kram Kikki

2010-04-01 @ 22:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0