Nya bordstabletter.

Jag har många projekt på gång men tycker inte att jag får någonting färdigt.
Det har i alla fall blivit ett par snurriga väskor och några bordstabletter.



Den lilla väskan passar precis till skärknivarna och den stora kan bli förvaring till tennisbollar eller virknålar.

Jag har gjort en smalare variant men den tog sonen som verktygsväska  att ha i mopeden.

Banjoväskan är klar  och det kommer bilder när Banjon också blir klar, det fattas lite smådetaljer innan den är helt färdig.

I dag tror jag att jag ska klippa lite bodys till en stamkund.

Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Vad fina tabletterna blev med sina blommiga kanter och de snurriga väskorna är ju bara för kul. Undrar om jag kan göra någon sådan. Kanske en kurs?

2010-06-01 @ 19:31:51
Postat av: Ingrid

Snurrorna är jätte roliga att sy, det kan helt klart bli en kurs.

2010-06-01 @ 20:51:02
Postat av: Anette L

Så tjusigt! :o))



Ses snart!

Kram

Anette

2010-06-02 @ 19:18:25
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0