En rolig eftermiddag blev det.

I dag har det varit en fantastisk eftermiddag i butiken. En gammal kär vän och kollega har varit och maskinbroderat hos mig.
Det var  länge sedan vi träffades och vi hade jätte mycket att prata om.
Hon broderade på tröjor till sin man som ska på Karpsafari imorgon  (vad det nu är?)och så här blev resultatet.



I morgon börjar jag min semester och jag ska ha stängt i butiken  en  vecka.
Det ska bli roligt att vara hemma med mina barn, om de nu har tid med mig  förstås det vet man aldrig med tonåringar.

Men jag ska  börja semestern med syhelg tillsammans med goda vänner. Kan ni tänka er jag har inget att sy, inga Ufon hur kan detta vara möjligt kan ni förstå?
Men det löser sig säkert jag hinner nog komma på något.

Ha det så skönt i sommarvärmen.
/Ingrid


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0