Hemma igen:o)

Tillbaka i mitt kryp in igen efter 4 härliga dagar i Skåne. Denna gången har vi hunnit med att träffa föräldrar, syskon och kusin vitamin.

VI  har också hunnit med att titta på gamla bilar och  mopeder  så hem var bagaget var fullt av reservdelar. Men jag fortsätter att samla poäng till mina syveckor och syhelger, för på lördag bär det av mot Strängnäs. Där är det  veterandels marknad och jag har lovat följa med dit. Jag är uppe i minst 2 syveckor och en syhelg.

Men som sagt nu är jag tillbaka och klappar på mina symaskiner och tyger och det var roligt att ta tag i mina projekt igen efter ledigheten.

Överst på göra listan just nu är höstens planering att få ihop alla kurser och syhelger, men det brukar fixa sig och bli bra.

Jag fick nya tyger i förra veckan och jag var bara tvungen att börja på ett nytt projekt.




/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Ingbritt K

Ser dramatiskt ut det svart-vit-röda. Spännande att se vad det kan bli.

2010-07-28 @ 10:38:02
Postat av: Anette L

Jag är också nyfiken! :o)

2010-07-29 @ 21:12:16
URL: http://anettemcl.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0