Närkontakt.

Efter att ha tittat på "Så mycket bättre" så slog mig en tanke, Tomas Di Leva uttryckte sig att han hade varit vegiterian så länge att han ville ha en bra när kontakt med grönsakerna när han var och handlade.

Det måste vara så vi känner när en del tyg bara vill följa med oss hem när vi kommer in i en tygbutik eller som hos mig när en försäljare är på besök.

I dag ska jag rulla upp 60st nya tyger så efter det har jag säkert bra kontakt med mina tyger.

Helgen har varit härlig med avslutning på Kvilthäxorna där vi åt massor av god julmat.
Vi har haft en sommarutmaning och nu kan jag visa mina niorutor här.

Jag hade glömt att fotografera den innan så det blev lite hastigt innan vi gav oss i väg till Norrköping.
Den ligger nu på sonens soffa.


Ha en bra dag för nu ska jag ut i butiken och få lite närkontakt.
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: June

Jag tänkte också kring DiLevas uttalande ang grönsakerna, men jag tänkte mer typ hur han kunde med att äta upp dem sedan han fått kontakt med dem. Med tanke på hur han resonerade kring svamparna också. =D

Din tanke var inte dum, den vill jag tro på!

Vilken kanonsnygg quilt du har gjort, så himla snygg i färger och mönster.

Har du någon hemsida, kan man beställa tyger från dig via nätet?

2010-12-13 @ 12:15:20
URL: http://www.junebacken.se
Postat av: Ingbritt K

Den quilten är så härlig på alla vis, tygerna, färgerna, kompositionen, ja allt. Helt enkelt fantastiskt snygg.

2010-12-13 @ 17:35:58
Postat av: Mimmi

Men tänk om du inte kan skära i tygerna efter kontakten? hihi Bra anledning att lägga tyger på hög ;-) Kram Mimmi

2010-12-16 @ 20:42:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0