I dag går första flytlasset.

Jag måste erkänna att det känns väldig väldigt konstigt, snart är huset tomt på barn. Men på samma gång är det lite spännande jag har ju möjlighet att lära känna en ny stad, Norrköping som är en väldigt vacker stad.

Det mesta är packat o klart och handdukarna  är broderade.



Det som jag har kvar att fixa är grytlappar och gardiner. Men grytlapparna ska jag sy idag tillsammans med två goda vänner som kommer på besök i butiken.

Jag får besök av min sykompis  från Köpenhamn och det är lika roligt varje gång hon kommer.
Åsa får jag  ju inte glömma , hennes symaskin ska jag klappa lite på så att den mår lite bättre (magiska fingrar).

Mycket på gång, projekt över allt, det här hade jag tänkt hinna med de närmaste dagarna.




Ha en bra dag
För som ni förstår kommer min att bli en kanon dag :o)
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anna i Sandviken

Ha en trevlig sydag i dag! Till och med gardiner kan ju vara roligt att sy om man har det rätta sällskapet. :)

2010-08-18 @ 09:55:38
URL: http://sy.lugnagatan.net
Postat av: Åsa

Och visst har du magiska fingrar Ingrid. Vet inte vad du gör men nåt är det iaf ;o) Tack för en trevig em.

2010-08-18 @ 20:29:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0