Dessa fantastiska symaskiner och deras tillbehör!

Det börjar kännas att hösten är på gång, jag är så laddad för allt roligt som ska hända i höst.
Massor av nyheter är på gång både tillbehör och maskiner.

I dag har jag gjort om i skylten dammat och torkat och det känns alltid så bra när det är gjort.

Att sy heminredning är inte min grej men i bland är man tvungen, som nu när Linus ska flytta. Det är tur att alla roliga och praktiska pressarfötter finns så att det blir enklare och roligare att sy.
Keder fötterna gör att det blir både snyggt och enkelt att sy tjocka passpoaler.



Två stora kuddar till sängen en med London tyg och en med New York tyg.



Nu åter till sömnaden "Boxy star" eller ett  kurs projekt det är frågan? Får nog bli "Boxy Star" i fall någon av mina kursdeltager kikar in.

Ha det gott.
/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Lotta Öhlén

Åååå va d jag önskar jag bodde närmare dej, du är så härlig o sprudlande :-)



Ha de gott

2010-08-11 @ 10:00:38
URL: http://www.quiltis.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0