Baklänges.

Idag har jag haft mys med barn och barnbarn. Barnbarnet är full av spring och inte tyst några längre stunder.
Precis som en 3-åring ska va.

Så vi har matat kaninen, lekt i båten och cyklat = en härlig söndag.

Jag blev inte så nöjd med min quiltning igår så nu roar jag mig med att sy baklänges och det går inte lika snabbt som att sy framåt men det visste ni ju innan.Jag hade inte blivit nöjd med quilten om jag hade fortsatt så nu får det bli så. Lite knöligt är det när allt är upp rullat på Quiltramen man kan ju inte ta med det in i soffan precis.

I morgon tar vi nya tag mycket står på göra  färdigt listan.

/Ingrid

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till med bakåtsömnaden och med den nys kviltningen!

2010-08-16 @ 10:10:42
URL: http://sy.lugnagatan.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0