Nu har den fått sin plats.

I dag är det städning som gäller, så klart började jag i syrummet. På väggen vid min Quiltram tycker jag att denna passar  att hänga.



Min " Här är Guda Gott" som betyder så mycket för mig, vår visa som  vi alltid sjunger vid stora släktkalas.

 Jag hade tänkt att ge bort Quilten men den betyder alldeles för mycket, så den får stanna hos mig.

Visst passar den i husets hjärta "syrummet" tack än en gång Anette för den trevliga BOM:en.

Städningen går väldigt trögt men om jag sätter fart kanske vi hinner att ladda min Quiltram med den första riktiga  toppen. KM har lovat att vi ska ladda den innan nästa helg när skåningarna kommer.

Ha en trevlig dag.
/Ingrid


Kommentarer
Postat av: Anette L

Det är så roligt att du tyckte så mycket om mönstret! Jag är säker på att ditt syrum är en härlig plats!



Kram

2010-04-25 @ 20:22:20
URL: http://anettemcl.zoomin.se
Postat av: Ingbritt K

Den är verkligen läcker. Jag tycker lika mycket om min "Gudagott". Den fick åka med och visas på Öland.

2010-04-26 @ 06:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0